Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd,

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 299 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha Marketing – od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho metody, postupy a nástroje, v souladu s myšlenkou, že…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, je 323 Kč

Výběr knih autora Gustav Tomek

Zobrazit všechny knihy autora Gustav Tomek
Výběr knih vydavatele Professional Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Professional Publishing
Naše tipy


Tajný večírek

Sedmnáctiletá Lucy je nalezena ve svém pokoji brutálně zavražděná. Zdá se, že předchozího dne v domě proběhl divoký večírek. Bez vědomí rodičů, kteří jsou na dovolené. Inspektorka Lottie Parkerová brzy zjistí, že Lucy na party pozvala i spolužačku Hannah, kterou přede všemi zlomyslně ztrapnila. Když Lottie najde v Hannině batohu Lucyino zakrvácené oblečení, nezbývá jí nic jiného než vyděšenou dívku vzít do vazby. Hannah však tvrdí, že si nic nepamatuje, protože jí někdo zřejmě dal drogu do pití, což vzbudí v Lottie pochybnosti o její vině. Mezitím se v kanálu najde tělo patnáctiletého chlapce, který na večírku dělal barmana. A Lottie navíc s hrůzou zjišťuje, že její syn Sean, kterého z večírku sama vyzvedla, se tam nad ránem tajně vrátil pro zapomenutou bundu. Proč jí lhal? Je její milované dítě svědkem, či podezřelým… nebo snad dalším cílem vraha?