Marketing menších a středních firem - CD

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Marketing menších a středních firem - CD aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Spojte své jméno s názvem firmy – Stanovte si cílovou skupinu – Nastavte si jasnou strategii marketingu – Vytvořte si komunikační mix – Komunikujte vždy jeden produkt – Budujte svou značku – Nezanedbávejte stálé zákazníky – Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit – Nejčastější chyby v…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Vladimír John

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír John
Naše tipy


Tajný večírek

Sedmnáctiletá Lucy je nalezena ve svém pokoji brutálně zavražděná. Zdá se, že předchozího dne v domě proběhl divoký večírek. Bez vědomí rodičů, kteří jsou na dovolené. Inspektorka Lottie Parkerová brzy zjistí, že Lucy na party pozvala i spolužačku Hannah, kterou přede všemi zlomyslně ztrapnila. Když Lottie najde v Hannině batohu Lucyino zakrvácené oblečení, nezbývá jí nic jiného než vyděšenou dívku vzít do vazby. Hannah však tvrdí, že si nic nepamatuje, protože jí někdo zřejmě dal drogu do pití, což vzbudí v Lottie pochybnosti o její vině. Mezitím se v kanálu najde tělo patnáctiletého chlapce, který na večírku dělal barmana. A Lottie navíc s hrůzou zjišťuje, že její syn Sean, kterého z večírku sama vyzvedla, se tam nad ránem tajně vrátil pro zapomenutou bundu. Proč jí lhal? Je její milované dítě svědkem, či podezřelým… nebo snad dalším cílem vraha?