Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 84 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
84 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby koupíte na Grada
Grada
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby koupíte na Grada
Grada
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby koupíte na Grada
Grada
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby koupíte na Grada
Grada
99 Kč
Není skladem

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby je 113 Kč

Výběr knih autora Jakub Slavík

Zobrazit všechny knihy autora Jakub Slavík
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Láska na druhý pokus
Callahan Jsem ten z bratrů Kaneových, o kterém si všichni šuškají za zavřenými dveřmi. Spratek se svěřenským fondem. Ztroskotaný sportovec. Vysoce funkční alkoholik. Mé opravdové já zná jen ona. Lana Castillová – moje nejlepší kamarádka z dětství a jediná žena, kterou jsem kdy miloval. Když jsem jí před šesti lety zlomil srdce, slíbil jsem, že se do městečka Lake Wisteria už nikdy nevrátím. Svému slovu jsem dostál, ale jednoho dne všechno změnila dědečkova závěť. Jako podmínku k získání dědictví jsem dostal za úkol strávit léto v rodinném domě u jezera a potom ho prodat. Na první pohled se to zdálo jednoduché, ale můj plán šel hned první den ke dnu. Ukázalo se totiž, že Lana v domě nejen bydlí, ale dokonce je přesvědčená, že jí i patří. Alana Zamilovat se do Callahana Kanea byla chyba. Sám mi to řekl, než před šesti lety rozdrtil moje srdce i naše přátelství. Když mi slíbil, že už se nikdy nevrátí, hloupě jsem mu uvěřila. Jenže on se potom znovu objevil s úmyslem prodat dědečkův dům u jezera. V jeho plánu je ale jedna velká trhlina – dům je napsaný na mě. Láska na druhý pokus je třetím dílem série tematicky propojených samostatných knih sledujících osudy tří bratrů z miliardářské rodiny.