Marketing a management cestovního ruchu - na národní a regionální úrovni

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Marketing a management cestovního ruchu - na národní a regionální úrovni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
300 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Marketing a management cestovního ruchu - na národní a regionální úrovni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
307 Kč
Není skladem

Marketing a management cestovního ruchu - na národní a regionální úrovni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni se věnuje velmi aktuálním tématům a je logicky rozdělena do čtyř základních částí. První část Kvalita ve službách cestovního ruchu komplexním způsobem mapuje důležitost kvality v cestovním ruchu, a to nejen na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Marketing a management cestovního ruchu - na národní a regionální úrovni je 306 Kč

Výběr knih vydavatele UJAK Praha

Zobrazit všechny knihy vydavatele UJAK Praha
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“