Kokoro

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 260 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kokoro koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kokoro koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kokoro koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kokoro koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kokoro koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Originální a aktuální průvodce, který poradí, jak zpomalit a znovu se spojit se sebou samým, inspirovaný japonskou kulturou, moudrostí a tradicí. Za jediný rok ji potkaly dvě bolestné ztráty a zdolala tři posvátné japonské hory. Vydala se hledat odpověď na zásadní otázky lidské existence, klid…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kokoro je 319 Kč

Výběr knih autora Beth Kempton

Zobrazit všechny knihy autora Beth Kempton
Výběr knih vydavatele Jota

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jota
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“