Kočka, která nikdy nespí II. / The Cat Who Never Sleeps II

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 270 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kočka, která nikdy nespí II. / The Cat Who Never Sleeps II koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kočka, která nikdy nespí II. / The Cat Who Never Sleeps II koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
281 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kočka, která nikdy nespí II. / The Cat Who Never Sleeps II koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
225 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Kočka, která nikdy nespí II. / The Cat Who Never Sleeps II - Prečan Vilém. Tato kniha vznikla z přání podat u příležitosti životního jubilea svědectví o životě a díle osobnosti, která se stala takřka veřejnou institucí české společnosti. Zaznamenává v mozaice výpovědi svědků jednoho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kočka, která nikdy nespí II. / The Cat Who Never Sleeps II je 258 Kč

Výběr knih autora Vilém Prečan

Zobrazit všechny knihy autora Vilém Prečan
Výběr knih vydavatele ČSDS

Zobrazit všechny knihy vydavatele ČSDS
Naše tipy


Na plnou hubu - Parádní desetiletí ve formuli 1
„Postarali jsme se o větší drama než všechny italské opery dohromady a nasrali strašně moc lidí. Ale jenom ty správné.“ Oblíbený outsider formule 1 Guenther Steiner v nové knize odhaluje skutečný příběh stáje Haas. Popisuje první desetiletí jejího působení mezi elitou motoristického sportu a přibližuje okolnosti svého odchodu z týmu na konci roku 2023. Zavádí čtenáře do uliček před boxy, za zavřené dveře zasedaček a na ty nejslavnější závodní okruhy na světě. Bývalý šéf stáje Haas je zde ve svém živlu – zcela bez obalu a s nadhledem vypráví svým nenapodobitelným stylem a vzpomíná nejen na všechny týmové úspěchy, ale i nezdary, kterým čelil při udržování týmu F1 v pohybu.