Můj soukromý buzynes

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 252 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Můj soukromý buzynes koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Můj soukromý buzynes koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Můj soukromý buzynes koupíte na Albatros
Albatros
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Můj soukromý buzynes koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Můj soukromý buzynes koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Můj soukromý buzynes koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Netradiční pohled populárního českého moderátora na byznys, život a vztahy.Knížka o veškerém mém byznysu. O tom, který jsem dělal ve škole, na jízdárně, s mým otcem, s vojáky, s mojí první ženou, s bytem, s komputerem, s Italy, s divadlem i s televizí. Nejsem a nechtěl jsem být byznysmenem. Ale…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Můj soukromý buzynes je 280 Kč

Výběr knih autora Jan Kraus

Zobrazit všechny knihy autora Jan Kraus
Výběr knih vydavatele BIZBOOKS

Zobrazit všechny knihy vydavatele BIZBOOKS
Naše tipy


Na plnou hubu - Parádní desetiletí ve formuli 1
„Postarali jsme se o větší drama než všechny italské opery dohromady a nasrali strašně moc lidí. Ale jenom ty správné.“ Oblíbený outsider formule 1 Guenther Steiner v nové knize odhaluje skutečný příběh stáje Haas. Popisuje první desetiletí jejího působení mezi elitou motoristického sportu a přibližuje okolnosti svého odchodu z týmu na konci roku 2023. Zavádí čtenáře do uliček před boxy, za zavřené dveře zasedaček a na ty nejslavnější závodní okruhy na světě. Bývalý šéf stáje Haas je zde ve svém živlu – zcela bez obalu a s nadhledem vypráví svým nenapodobitelným stylem a vzpomíná nejen na všechny týmové úspěchy, ale i nezdary, kterým čelil při udržování týmu F1 v pohybu.