Jak zákazník vnímá reklamu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 353 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak zákazník vnímá reklamu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
353 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Autoři se věnují tomu, jak lidská mysl vnímá reklamu. Kniha je určena pro reklamní agentury amarketing manažery. Vysvětlí, jakou hemisférou vyhodnocuje lidský mozek informace, co udělat pro to, abychom dokázali zaktivizovat zákazníkovu pozornost, kolikrát opakovat informace avjakém sledu,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak zákazník vnímá reklamu je 353 Kč

Výběr knih vydavatele BIZBOOKS

Zobrazit všechny knihy vydavatele BIZBOOKS
Naše tipy


Tajný večírek

Sedmnáctiletá Lucy je nalezena ve svém pokoji brutálně zavražděná. Zdá se, že předchozího dne v domě proběhl divoký večírek. Bez vědomí rodičů, kteří jsou na dovolené. Inspektorka Lottie Parkerová brzy zjistí, že Lucy na party pozvala i spolužačku Hannah, kterou přede všemi zlomyslně ztrapnila. Když Lottie najde v Hannině batohu Lucyino zakrvácené oblečení, nezbývá jí nic jiného než vyděšenou dívku vzít do vazby. Hannah však tvrdí, že si nic nepamatuje, protože jí někdo zřejmě dal drogu do pití, což vzbudí v Lottie pochybnosti o její vině. Mezitím se v kanálu najde tělo patnáctiletého chlapce, který na večírku dělal barmana. A Lottie navíc s hrůzou zjišťuje, že její syn Sean, kterého z večírku sama vyzvedla, se tam nad ránem tajně vrátil pro zapomenutou bundu. Proč jí lhal? Je její milované dítě svědkem, či podezřelým… nebo snad dalším cílem vraha?