Indian Myths

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Indian Myths aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis

India, one of the great, ancient civilizations spawned a fascinating canon of myths and legends. With multiple gods, and a riot of colour and character this fantastic new book, Indian Myths, explores the themes and landscapes that created the tales, and reveals the boundless energy that has…

Zobrazit celý popis

Výběr knih autora J. K. Jackson

Zobrazit všechny knihy autora J. K. Jackson
Výběr knih vydavatele Flame Tree Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Flame Tree Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.