In the Shadow of the Sword

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 376 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

In the Shadow of the Sword koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
In the Shadow of the Sword koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
405 Kč
Není skladem

In the Shadow of the Sword koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
442 Kč
Není skladem

Krátký popis
A thrilling account of the rise of Islam, from the bestselling author of "Rubicon" and "Persian Fire". Today, over half the world's population subscribes to one of the various religions that took on something like their final form during the last centuries of antiquity. Holland explores how a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy In the Shadow of the Sword je 407 Kč

Výběr knih autora Tom Holland

Zobrazit všechny knihy autora Tom Holland
Výběr knih vydavatele Abacus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Abacus
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“