Hřebeny a okolí - Horolezecký průvodce s útržky z historie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 262 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hřebeny a okolí - Horolezecký průvodce s útržky z historie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hřebeny a okolí - Horolezecký průvodce s útržky z historie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Není skladem

Hřebeny a okolí - Horolezecký průvodce s útržky z historie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hřebeny a okolí - Horolezecký průvodce s útržky z historie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
289 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Nový průvodce po skalních oblastech na jihozápad od Prahy není jen klasickým horolezeckým průvodcem s detailními popisy jednotlivých cest a bohatým fotografickým doprovodem, ale obsahuje i poměrně rozsáhlý exkurz do dávné historie začátků horolezectví u nás, včetně některých dosud neznámých…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hřebeny a okolí - Horolezecký průvodce s útržky z historie je 285 Kč

Naše tipy


Na plnou hubu - Parádní desetiletí ve formuli 1
„Postarali jsme se o větší drama než všechny italské opery dohromady a nasrali strašně moc lidí. Ale jenom ty správné.“ Oblíbený outsider formule 1 Guenther Steiner v nové knize odhaluje skutečný příběh stáje Haas. Popisuje první desetiletí jejího působení mezi elitou motoristického sportu a přibližuje okolnosti svého odchodu z týmu na konci roku 2023. Zavádí čtenáře do uliček před boxy, za zavřené dveře zasedaček a na ty nejslavnější závodní okruhy na světě. Bývalý šéf stáje Haas je zde ve svém živlu – zcela bez obalu a s nadhledem vypráví svým nenapodobitelným stylem a vzpomíná nejen na všechny týmové úspěchy, ale i nezdary, kterým čelil při udržování týmu F1 v pohybu.