How to Argue With a Meat Eater (And Win Every Time)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 502 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

How to Argue With a Meat Eater (And Win Every Time) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

How to Argue With a Meat Eater (And Win Every Time) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
370 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
How to Argue With a Meat Eater (And Win Every Time) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
417 Kč
Není skladem

Krátký popis
An empowering and deeply informative book – MobyChallenge their beliefs; change the worldIf you are a vegan, you’ll know all too well how provocative it can be – you never know when you’ll be challenged or how. But being able to face down and rebut arguments against veganism is hugely important…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy How to Argue With a Meat Eater (And Win Every Time) je 429 Kč

Výběr knih vydavatele Ebury Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ebury Publishing
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.