Historikova historie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 315 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Historikova historie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Historikova historie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historikova historie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historikova historie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historikova historie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Historikova historie - Gurevič Jakovlevič Aron. Kniha je autobiografií nejvýznamnějšího ruského medievalisty 20. století, v níž autor velmi kritickým způsobem mapuje ovzduší intelektuálního života v sovětském Rusku, vyhroceně hodnotí úroveň ruské medievalistiky a přináší velmi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Historikova historie je 342 Kč

Výběr knih autora Aron Jakovlevič Gurevič

Zobrazit všechny knihy autora Aron Jakovlevič Gurevič
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Na plnou hubu
„Postarali jsme se o větší drama než všechny italské opery dohromady a nasrali strašně moc lidí. Ale jenom ty správné.“Oblíbený outsider formule 1 Guenther Steiner v nové knize odhaluje skutečný příběh stáje Haas. Popisuje první desetiletí jejího působení mezi elitou motoristického sportu a přibližuje okolnosti svého odchodu z týmu na konci roku 2023. Zavádí čtenáře do uliček před boxy, za zavřené dveře zasedaček a na ty nejslavnější závodní okruhy na světě. Bývalý šéf stáje Haas je zde ve svém živlu – zcela bez obalu a s nadhledem vypráví svým nenapodobitelným stylem a vzpomíná nejen na všechny týmové úspěchy, ale i nezdary, kterým čelil při udržování týmu F1 v pohybu.