Gold B2 First Student´s Book with Interactive eBook, Online Practice, Digital Resources and App, New 6e

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Gold B2 First Student´s Book with Interactive eBook, Online Practice, Digital Resources and App, New 6e aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Published 2022. The Gold series is a well-established exam preparation course for the Cambridge English Qualifications. It combines carefully graded exam preparation with thorough language skills development. Providing enjoyable, communicative classes with a strong emphasis on personalisation,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Jan Bell , Amanda Thomas

Zobrazit všechny knihy autora Jan Bell, Amanda Thomas
Výběr knih vydavatele PEARSON Education Limited

Zobrazit všechny knihy vydavatele PEARSON Education Limited
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.