Globalization and Language in Contact : Scale, Migration, and Communicative Practices

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Globalization and Language in Contact : Scale, Migration, and Communicative Practices aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Globalization and Language in Contact : Scale, Migration, and Communicative Practices - Collins James. This book examines the impact of globalization on languages in contact, including the study of linkages between the global and local, and transnational and situated communication.…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora James Collins

Zobrazit všechny knihy autora James Collins
Výběr knih vydavatele Bloomsbury Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bloomsbury Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.