Gamification of Learning and Instruction

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Gamification of Learning and Instruction aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu The Gamification of Learning and Instruction Fieldbook, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
Learning professionals are finding success applying game-based sensibilities to the development of instruction. This is the first book to show how to design online instruction that leverages the best elements of online games to increase learning, retention, and application.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Karl M. Kapp

Zobrazit všechny knihy autora Karl M. Kapp
Výběr knih vydavatele John Wiley a Sons Inc

Zobrazit všechny knihy vydavatele John Wiley a Sons Inc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.