Ekonomie a ekonomika

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 625 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ekonomie a ekonomika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
625 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ekonomie a ekonomika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
656 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ekonomie a ekonomika koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
721 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ekonomie a ekonomika koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
724 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ekonomie a ekonomika koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
688 Kč
Není skladem

Krátký popis
Cílem učebnice je podat ucelený výklad ekonomie, pozornost je proto věnována nejdůležitějším otázkám mikroekonomie, makroekonomie a podniku v tržní ekonomice. Zvládnutí těchto tematických celků vytváří předpoklady pro studium aplikované ekonomie, např. ekonomiky podniku, financí, hospodářské…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ekonomie a ekonomika je 674 Kč

Výběr knih autora Josef Vlček

Zobrazit všechny knihy autora Josef Vlček
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Na plnou hubu
„Postarali jsme se o větší drama než všechny italské opery dohromady a nasrali strašně moc lidí. Ale jenom ty správné.“Oblíbený outsider formule 1 Guenther Steiner v nové knize odhaluje skutečný příběh stáje Haas. Popisuje první desetiletí jejího působení mezi elitou motoristického sportu a přibližuje okolnosti svého odchodu z týmu na konci roku 2023. Zavádí čtenáře do uliček před boxy, za zavřené dveře zasedaček a na ty nejslavnější závodní okruhy na světě. Bývalý šéf stáje Haas je zde ve svém živlu – zcela bez obalu a s nadhledem vypráví svým nenapodobitelným stylem a vzpomíná nejen na všechny týmové úspěchy, ale i nezdary, kterým čelil při udržování týmu F1 v pohybu.