Dvůr mlhy a hněvu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 456 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dvůr mlhy a hněvu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
456 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvůr mlhy a hněvu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
469 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvůr mlhy a hněvu koupíte na Albatros
Albatros
509 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvůr mlhy a hněvu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvůr mlhy a hněvu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
599 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvůr mlhy a hněvu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
509 Kč
Není skladem

Krátký popis
Feyre překonala překážky, které jí bránily k návratu na Jarní dvůr. Ovšem za příliš vysokou cenu. Dle dohody musí trávit vždy část roku u Rhysanda, knížete Půlnočního dvora. A ač je nyní nesmrtelnou vílou, její srdce je stále lidské, a ona se tak musí rozhodnout, komu vlastně patří její…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dvůr mlhy a hněvu je 513 Kč

Výběr knih autora Sarah J. Maasová

Zobrazit všechny knihy autora Sarah J. Maasová
Výběr knih vydavatele CooBoo

Zobrazit všechny knihy vydavatele CooBoo
Naše tipy


Na plnou hubu
„Postarali jsme se o větší drama než všechny italské opery dohromady a nasrali strašně moc lidí. Ale jenom ty správné.“Oblíbený outsider formule 1 Guenther Steiner v nové knize odhaluje skutečný příběh stáje Haas. Popisuje první desetiletí jejího působení mezi elitou motoristického sportu a přibližuje okolnosti svého odchodu z týmu na konci roku 2023. Zavádí čtenáře do uliček před boxy, za zavřené dveře zasedaček a na ty nejslavnější závodní okruhy na světě. Bývalý šéf stáje Haas je zde ve svém živlu – zcela bez obalu a s nadhledem vypráví svým nenapodobitelným stylem a vzpomíná nejen na všechny týmové úspěchy, ale i nezdary, kterým čelil při udržování týmu F1 v pohybu.