Dominican Historical Scholarship of the 19th & 20th Centuries in Outline

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 157 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dominican Historical Scholarship of the 19th & 20th Centuries in Outline koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
157 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dominican Historical Scholarship of the 19th & 20th Centuries in Outline koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dominican Historical Scholarship of the 19th & 20th Centuries in Outline koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dominican Historical Scholarship of the 19th & 20th Centuries in Outline koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Není skladem

Krátký popis
The treatise deals with the historians who were members of the Dominican Order; living personalities were intentionally excluded from the survey. Due to the limited space available, I have focused on selected examples and also indicated internet resources which will allow the identification of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dominican Historical Scholarship of the 19th & 20th Centuries in Outline je 161 Kč

Výběr knih autora Jakub Zouhar

Zobrazit všechny knihy autora Jakub Zouhar
Výběr knih vydavatele Pavel Mervart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pavel Mervart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.