Dobré dôvody na zlé pocity

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 396 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dobré dôvody na zlé pocity koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
396 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dobré dôvody na zlé pocity koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
444 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobré dôvody na zlé pocity koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
462 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
„Múdre, prístupné a pre čitateľa veľmi príťažlivé skúmanie problému, ktorý sa dotýka podstaty ľudskej existencie“ ROBERT SAPOLSKY, AUTOR KNIHY BEHAVE „Nový prístup k duševnej poruche. Kniha Randolpha Nesseho mnohé osvetluje. Tvrdí, že stavy úzkosti a depresie majú jasný evolučný zmysel... Táto…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dobré dôvody na zlé pocity je 434 Kč

Výběr knih autora Randolph M. Nesse

Zobrazit všechny knihy autora Randolph M. Nesse
Výběr knih vydavatele Vydavateľstvo F

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo F
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“