Do Itálie!? K české cestopisné reprezentaci Itálie mezi válkami

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 125 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Do Itálie!? K české cestopisné reprezentaci Itálie mezi válkami koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
125 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Do Itálie!? K české cestopisné reprezentaci Itálie mezi válkami koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
140 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Do Itálie!? K české cestopisné reprezentaci Itálie mezi válkami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
124 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace je dalším z výsledků systematického zájmu literární historičky Nelly Mlsové o českou cestopisnou literaturu věnovanou Itálii. Po knize I já jsem byl v Itálii (2009), v níž se věnovala obecně problematice italských cestopisů v moderní české literatuře, a vědecké edici Sbohem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Do Itálie!? K české cestopisné reprezentaci Itálie mezi válkami je 129 Kč

Výběr knih autora Nella Mlsová

Zobrazit všechny knihy autora Nella Mlsová
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Bor

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Bor
Naše tipy


Na plnou hubu
„Postarali jsme se o větší drama než všechny italské opery dohromady a nasrali strašně moc lidí. Ale jenom ty správné.“ Oblíbený outsider formule 1 Guenther Steiner v nové knize odhaluje skutečný příběh stáje Haas. Popisuje první desetiletí jejího působení mezi elitou motoristického sportu a přibližuje okolnosti svého odchodu z týmu na konci roku 2023. Zavádí čtenáře do uliček před boxy, za zavřené dveře zasedaček a na ty nejslavnější závodní okruhy na světě. Bývalý šéf stáje Haas je zde ve svém živlu – zcela bez obalu a s nadhledem vypráví svým nenapodobitelným stylem a vzpomíná nejen na všechny týmové úspěchy, ale i nezdary, kterým čelil při udržování týmu F1 v pohybu.