Déšt po Dylanovi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 182 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Déšt po Dylanovi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
182 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Déšt po Dylanovi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Déšt po Dylanovi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
178 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Déšt po Dylanovi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
205 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Déšt po Dylanovi - Kudláček Slavomír. Sedíme na římse tmavého světa, u stolu, hájeného hrstkou elektronů z mýtické elektrárny. V parčíku ve větvích zachycený kus igelitu, znamení nevalné naděje, která si protiřečí. Ale zůstáváme sami sebou. Trváme na svém, jako zvířata nebo rostliny.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Déšt po Dylanovi je 192 Kč

Výběr knih autora Slavomír Kudláček

Zobrazit všechny knihy autora Slavomír Kudláček
Výběr knih vydavatele Dauphin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dauphin
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“