Chinese Astrology

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chinese Astrology koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Není skladem

Krátký popis

If you're born in the Chinese year of the Rat, what are your characteristics? With whom is someone born in the year of the Ox most compatible? And what are the worst flaws associated with your Chinese star sign? Chinese Astrology is a beautifully illustrated guide with easy-to-use…

Zobrazit celý popis

Výběr knih autora James Trapp

Zobrazit všechny knihy autora James Trapp
Výběr knih vydavatele Amber-Allen Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Amber-Allen Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.