Český kinematograf. Počátky filmového průmyslu (1896-1930)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český kinematograf. Počátky filmového průmyslu (1896-1930) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
315 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Český kinematograf. Počátky filmového průmyslu (1896-1930) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
361 Kč
Není skladem

Český kinematograf. Počátky filmového průmyslu (1896-1930) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
362 Kč
Není skladem

Krátký popis
Katalog stejnojmenné výstavy Národního technického muzea ve spolupráci s Národním filmovým archivem konané od 28. září 2016 do 26. března 2017 v hlavní budově NTM. Zachycuje atmosféru výstavy konané u příležitosti 120 let od první filmové projekce v českých zemích. Jsou zde představeny exponáty…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český kinematograf. Počátky filmového průmyslu (1896-1930) je 346 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Ivan Klimeš, Petr Kliment, Cápal Pavel, Souček Daniel
Výběr knih vydavatele Národní technické muzeum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Národní technické muzeum
Naše tipy


Na plnou hubu - Parádní desetiletí ve formuli 1
„Postarali jsme se o větší drama než všechny italské opery dohromady a nasrali strašně moc lidí. Ale jenom ty správné.“ Oblíbený outsider formule 1 Guenther Steiner v nové knize odhaluje skutečný příběh stáje Haas. Popisuje první desetiletí jejího působení mezi elitou motoristického sportu a přibližuje okolnosti svého odchodu z týmu na konci roku 2023. Zavádí čtenáře do uliček před boxy, za zavřené dveře zasedaček a na ty nejslavnější závodní okruhy na světě. Bývalý šéf stáje Haas je zde ve svém živlu – zcela bez obalu a s nadhledem vypráví svým nenapodobitelným stylem a vzpomíná nejen na všechny týmové úspěchy, ale i nezdary, kterým čelil při udržování týmu F1 v pohybu.