Červená Karkulka a sedm dalších pohádek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Červená Karkulka a sedm dalších pohádek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
210 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Červená Karkulka a sedm dalších pohádek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
210 Kč
Není skladem

Červená Karkulka a sedm dalších pohádek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
210 Kč
Není skladem

Krátký popis
Červená Karkulka potkala vlka, Smolíček měl svého jelena se zlatým parožím, hrneček, co se mu řeklo "Vař", vařil, až kaše způsobila potopu, v perníkové chaloupce věznila ježibaba Jeníčka s Mařenkou, Otesánek snědl, na co přišel, Šípková Růženka musela dostat od prince pusu, aby se probudila z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Červená Karkulka a sedm dalších pohádek je 210 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Karel Höger, Dana Medřická, Štěpánka Haničincová
Výběr knih vydavatele Supraphon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Supraphon
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“