Amnestie a milosti v právnom poriadku Slovenskej republiky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Amnestie a milosti v právnom poriadku Slovenskej republiky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Amnestie a milosti v právnom poriadku Slovenskej republiky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
171 Kč
Není skladem

Amnestie a milosti v právnom poriadku Slovenskej republiky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
190 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na amnestie a milosti je možné pozerať z rozličných pohľadov, a to tak odborných, ako aj laických. Predmetom záujmu autorov publikácie nie je politologický, sociologický alebo historický pohľad na amnestie a milosti, ale pohľad právny. Zameriavajú sa na amnestie v právnom poriadku Slovenskej…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Amnestie a milosti v právnom poriadku Slovenskej republiky je 194 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Marcela Tittlová, Boris Balog, Martin Fakla
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Na plnou hubu - Parádní desetiletí ve formuli 1
„Postarali jsme se o větší drama než všechny italské opery dohromady a nasrali strašně moc lidí. Ale jenom ty správné.“ Oblíbený outsider formule 1 Guenther Steiner v nové knize odhaluje skutečný příběh stáje Haas. Popisuje první desetiletí jejího působení mezi elitou motoristického sportu a přibližuje okolnosti svého odchodu z týmu na konci roku 2023. Zavádí čtenáře do uliček před boxy, za zavřené dveře zasedaček a na ty nejslavnější závodní okruhy na světě. Bývalý šéf stáje Haas je zde ve svém živlu – zcela bez obalu a s nadhledem vypráví svým nenapodobitelným stylem a vzpomíná nejen na všechny týmové úspěchy, ale i nezdary, kterým čelil při udržování týmu F1 v pohybu.