Allies: Real Talk About Showing Up, Screwing Up, And Trying Again

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 290 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Allies: Real Talk About Showing Up, Screwing Up, And Trying Again koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Allies: Real Talk About Showing Up, Screwing Up, And Trying Again koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Allies: Real Talk About Showing Up, Screwing Up, And Trying Again koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Allies: Real Talk About Showing Up, Screwing Up, And Trying Again koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Není skladem

Krátký popis
This book is for everyone. Because we can all be allies.As an ally you use your power-no matter how big or small-to support others. You learn, and try, and mess up, and try harder. In this collection of true stories, 17 critically acclaimed and bestselling YA authors get real about being an…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Allies: Real Talk About Showing Up, Screwing Up, And Trying Again je 321 Kč

Výběr knih vydavatele Dorling Kindersley Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dorling Kindersley Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.