Ájurvéda duše a těla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 290 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ájurvéda duše a těla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ájurvéda duše a těla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvéda duše a těla koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvéda duše a těla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvéda duše a těla koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ájurvéda je stará orientální věda o dlouhém, spokojeném a zdravém životě. Její hlavní tajemství tkví v poznání, že není vše dobré pro každého a že o tom, co je pro člověka zdravé a prospěšné, rozhoduje jeho individuální tělesná konstituce. Druhá kniha předního českého „ájurvédaře“ Pavla Hlošky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ájurvéda duše a těla je 332 Kč

Výběr knih autora Pavol Hlôška

Zobrazit všechny knihy autora Pavol Hlôška
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Na plnou hubu
„Postarali jsme se o větší drama než všechny italské opery dohromady a nasrali strašně moc lidí. Ale jenom ty správné.“Oblíbený outsider formule 1 Guenther Steiner v nové knize odhaluje skutečný příběh stáje Haas. Popisuje první desetiletí jejího působení mezi elitou motoristického sportu a přibližuje okolnosti svého odchodu z týmu na konci roku 2023. Zavádí čtenáře do uliček před boxy, za zavřené dveře zasedaček a na ty nejslavnější závodní okruhy na světě. Bývalý šéf stáje Haas je zde ve svém živlu – zcela bez obalu a s nadhledem vypráví svým nenapodobitelným stylem a vzpomíná nejen na všechny týmové úspěchy, ale i nezdary, kterým čelil při udržování týmu F1 v pohybu.