Adventures in Time: The Second World War

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Adventures in Time: The Second World War koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Adventures in Time: The Second World War koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Take a journey to a vanished world with the ADVENTURES IN TIME series - stories so exciting you won''t believe they''re all truePrepare to enter the most dramatic conflict the world has ever seen, as historian Dominic Sandbrook takes us on a spine-tingling, heart-stopping adventure. We witness…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Adventures in Time: The Second World War je 246 Kč

Výběr knih autora Dominic Sandbrook

Zobrazit všechny knihy autora Dominic Sandbrook
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“