20th Century Boys 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 383 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

20th Century Boys 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
20th Century Boys 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
499 Kč
Skladem (odeslání ihned)

20th Century Boys 3 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: 20th Century Boys 3 - Urasawa Naoki. A deluxe bind-up edition of Naoki Urasawa's award-winning epic of doomsday cults, giant robots and a group of friends trying to save the world from destruction! Humanity, having faced extinction at the end of the 20th century, would not have…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 20th Century Boys 3 je 472 Kč

Výběr knih autora Naoki Urasawa

Zobrazit všechny knihy autora Naoki Urasawa
Výběr knih vydavatele Viz Media

Zobrazit všechny knihy vydavatele Viz Media
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“