15 minut denně i bez fitka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 129 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

15 minut denně i bez fitka koupíte na Grada
Grada
129 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
15 minut denně i bez fitka koupíte na Grada
Grada
129 Kč
Není skladem

15 minut denně i bez fitka koupíte na Grada
Grada
129 Kč
Není skladem

15 minut denně i bez fitka koupíte na Grada
Grada
129 Kč
Není skladem

Krátký popis
Chcete se dostat do lepší fyzické kondice a vypracovat si perfektní postavu, ale zároveň vás odrazuje představa trávení dlouhých hodin v posilovně? Zkušený fitness trenér Tom Holland vám ukáže, že nejde o to, jak dlouho a kde cvičíte, ale o to, jak cvičíte.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 15 minut denně i bez fitka je 129 Kč

Výběr knih autora Tom Holland

Zobrazit všechny knihy autora Tom Holland
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Millennials
Leoš Mareš o ní řekl, že je supernova, zjevení něčeho tak výjimečného, že se z ní v budoucnosti stane významná osobnost kulturního života. Autorka Kateřina aka @svojost svým literárním umem uhranula nejen milieniály. Její texty sdílí všechny generace včetně známých osobností. Z jejích videí se stal hit internetu. Sbírka Millennials obsahuje její populární texty (stejnojmenná báseň má na Iinstagramu 1,4 milionu zhlédnutí) a hluboký pohled do lidské duše, ve kterém se najde každý z nás. Ve svých textech se Kateřina zabývá milostnými a rodinnými vazbami a také vztahem k sobě samému. „Millennials je něco, co máme všichni v sobě. Pocity, které se bojíte vysvětlit nahlas, napíšu za vás. Svojost je něco, čím všichni jsme. Občas si vadíme, občas se ztrácíme, ale vždycky jsme. Kniha je nejenom ‚O tom malým‘, ale hlavně o tom, jaký je být Svojost v Millennials generaci a nejen v ní.“